درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي 
ادامه: بنابراين تنها چيزي كه ميتوانيم بگوئيم اين است كه الان در زمان فتنه دوم هستيم و فتنه اول قبلا رخ داده است ولي چون شرايط ماجراي بخت النصر با عبادا لنا نميخواند بايد بگوئيم قبلا رخ داده ولي در تاريخ ثبت نشده يا حذف شده است. ضمنا در مورد جهاني بودن فتنه بايد گفت در زمان هاي قديم و قبل از بعثت جهاني بودن به معناي خاور ميانه ميتواند باشد و با جهاني بودن درحال حاضر فرق داشته باشد چون اين ارتباطات جهاني كه الان داريم آن موقع نبوده است
+ علي 
ادامه: اما از طرف ديگر اتفاقاتي كه الان در حال وقوع است با درجه اطمينان بالايي با روايات آخرالزمان و ظهور تطبيق دارد و نكته مهم ديگر اينكه نميتوان پذيدفت دو قتنه نامبرده در فاصله زماني كوتاهي حتي تا 40 سال رخ ميدهند چون بحث اموال وبنين و تعداد مطرح است كه در 40 سال آن هم در تمدن امروزي قابل قبول نيست كه حادثه به اين بزرگي دو بار در يك بازه زماني رخ دهد كه مثلا بگوئيم ظهور در مرتبه دوم در همان نسل اتفاق خواهد افتاد بنابراين ابهاماتي در اين خصوص وجود دارد كه پاسخي براي آن يافت نشده است
+ علي 
من هم به همان نتيجه دكتر نقي پور رسيده بودم و اينكه فتنه اول و دوم هر دو به مركزيت قدس است واضح است چون ميفرمايد دفعه دوم وارد مسجد ميشوند مانند دفعه اول كه معلوم ميكند كه عمق دفاع يهود هم بار اول و هم بار دوم يت المقدس است
اما سوالي كه هست اين است كه اگر اين بار اول باشد و ضمنا پذيريم كه با ظهور امام زمان پيروز ميشويم ديگر بار دومي وجود نخواهد داشت چون بعد از قيام حضرت جهان به سمت عدالت هميشگي و پايدار ميرود مگر اينكه بگوئيم اين فتنه اول است ولي زمان ظهور فعلا نيست و ظهور در سالهاي خيلي دوراز الان اتفاق خواهد افتاد
با سلام و درود بر شما
خدا قوت برادر
اميدوارم در پناه مولا صاحب الزمان (عج) موفق و مويد باشيد.
اجرکم عندالله
يا علي

+ ط 

به نام خدا

" ما به بنى اسرائيل در كتاب اعلام كرديم كه دوبار در زمين فساد خواهيد كرد، و برترى‏جويى بزرگى خواهيد نمود. (4)

هنگامى كه نخستين وعده فرا رسد، گروهى از بندگان پيكارجوى خود را بر ضد شما ميانگيزيم (تا شما را سخت در هم كوبند; حتى براى به دست آوردن مجرمان)، خانه‏ها را جستجو مى‏كنند; و اين وعده‏اى است قطعى! (5)

سپس شما را بر آنها چيره مى‏كنيم; و شما را به وسيله داراييها و فرزندانى كمك خواهيم كرد; و نفرات شما را بيشتر قرارمى‏دهيم (6)

اگر نيكى كنيد، به خودتان نيكى مى‏كنيد; و اگر بدى كنيد باز هم به خود مى‏كنيد. و هنگامى كه وعده دوم فرا رسد، آثار غم و اندوه در صورتهايتان ظاهر مى‏شود; و داخل مسجد مى‏شوند همان گونه كه بار اول وارد شدند; و آنچه را زير سلطه خود مى‏گيرند، در هم مى‏كوبند. (7)

اميد است پروردگارتان به شما رحم كند! هرگاه برگرديد، ما هم بازمى‏گرديم; و جهنم را براى كافران، زندان سختى قرار داديم. (8)

-----------------------------------------
اگر حرف شما درست باشد پس ما اکنون در زمانه فساد اول آنها هستيم و آنها در اين مرحله بر مسلمانان پيروز خواهند شد و مرحله دوم هم همنوز نيامده است !!!
حالا به نظر من اگر حرف شما درست باشد ، اين احتمال هست که وعده اول مربوط به جنگ جهاني دوم و مبارزه نازي ها با آنها باشد ! چونکه اصلاً ما دليلي براي اينکه وعده اول در خود فلسطين باشد از آيات بدست نمي آوريم ولي در مورد وعده دوم چرا!!
و وعده دوم پس از تشکيل اسراييل و نابودي آن بدست مسلمانان !!

+ همون محسن 
ي ي
+ محسن 
ئ