mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ط 

به نام خدا

" ما به بنى اسرائيل در كتاب اعلام كرديم كه دوبار در زمين فساد خواهيد كرد، و برترى‏جويى بزرگى خواهيد نمود. (4)

هنگامى كه نخستين وعده فرا رسد، گروهى از بندگان پيكارجوى خود را بر ضد شما ميانگيزيم (تا شما را سخت در هم كوبند; حتى براى به دست آوردن مجرمان)، خانه‏ها را جستجو مى‏كنند; و اين وعده‏اى است قطعى! (5)

سپس شما را بر آنها چيره مى‏كنيم; و شما را به وسيله داراييها و فرزندانى كمك خواهيم كرد; و نفرات شما را بيشتر قرارمى‏دهيم (6)

اگر نيكى كنيد، به خودتان نيكى مى‏كنيد; و اگر بدى كنيد باز هم به خود مى‏كنيد. و هنگامى كه وعده دوم فرا رسد، آثار غم و اندوه در صورتهايتان ظاهر مى‏شود; و داخل مسجد مى‏شوند همان گونه كه بار اول وارد شدند; و آنچه را زير سلطه خود مى‏گيرند، در هم مى‏كوبند. (7)

اميد است پروردگارتان به شما رحم كند! هرگاه برگرديد، ما هم بازمى‏گرديم; و جهنم را براى كافران، زندان سختى قرار داديم. (8)

-----------------------------------------
اگر حرف شما درست باشد پس ما اکنون در زمانه فساد اول آنها هستيم و آنها در اين مرحله بر مسلمانان پيروز خواهند شد و مرحله دوم هم همنوز نيامده است !!!
حالا به نظر من اگر حرف شما درست باشد ، اين احتمال هست که وعده اول مربوط به جنگ جهاني دوم و مبارزه نازي ها با آنها باشد ! چونکه اصلاً ما دليلي براي اينکه وعده اول در خود فلسطين باشد از آيات بدست نمي آوريم ولي در مورد وعده دوم چرا!!
و وعده دوم پس از تشکيل اسراييل و نابودي آن بدست مسلمانان !!