سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترین کارها نزد خداوند، شتاب دربه جا آوردن نماز در اوّلِ وقتش است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 

   بمناسبت بیستمین سالگرد محفل قرآنی جلوه های نور و تجلیل از برگزیدگان دانشگاه قم در بیست و یکمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور مراسم باشکوهی روز دوشنبه 18/2/85 مصادف با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در تالار شیخ مفید دانشگاه قم با حضور جمعی از اساتید ، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید.

 این برنامه با قرائت استاد مهندس شعاعی قاری ممتاز کشور آغاز گردید . سپس استاد بهرامپور در ضمن سخنرانی در پاسخ گویی به بعضی از شبهات مبلغین غیرشیعی به مناظراتی که در کشورهای اسلامی داشتند اشاره فرمودند. و ضمن معرفی آثار و تألیفات خود به ویژگیهای ممتاز تفسیر و ترجمه ای که از قرآن کریم دارند ، پرداختند.

در ادامه برنامه به نفرات برگزیده دانشگاه قم در بیست و یکمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان سراسر کشور که اسفندماه سال 84 در دانشگاه شیراز برگزار گردید جوایزی اهدا گردید.

سپس گروه تواشیح و همخوانی قمربنی هاشم که از جانبازان تحصیل کرده قم می باشند ، سرود و تواشیح جالبی در وصف حضرت فاطمه معصومه اجرا کردند . همزمان با اجرای مراسم تصاویر جالبی از حرم حضرت معصومه از طریق ویدئو پروژکتور پخش گردید .

بعد از پذیرایی از حضار و شرکت کنندگان جناب آقای کریم منصوری آیاتی از سوره الرحمن – شمس تلاوت فرمودند . صوت زیبا و ملکوتی ایشان چنان دانشجویان را متأثر کرده بودند که غالبا منقلب و محزون بودند .

در پایان به نفرات برتر مسابقه مفاهیم قرآن به قید قرعه جوایزی توسط مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم اهداء گردید.

 

 



 
نویسنده: دفتر فعالیتهای قرآنی دانشگاه قم |  شنبه 85 بهمن 28  ساعت 12:4 عصر